lördag 27 februari 2016

Det bästa som fiiiinns!

Är sushi! Har ätit det sedan Ronja frälste mig här på ön, men aldrig som bakismat. Jag kommer aldrig mer köpa pizza eller hamburgare, from now on it's sööööshi dagen efter dagen. 12 bitar, helt sjukt vad man kan smälla i sig! Jag har varit nyttig och tränat som en tok den här veckan, cyklat överallt (since I bought a bike) och druckit shakes till frukost (153 kalorier, smakar seriöst chokladmilkshake). 

Köpte nyss ett kilo lösgodis, skitäckligt, MEN GOTT! Så ikväll är det enligt tradition Mellofest (heja Molly!) med tjejerna och massor, massor, massor med godis. Så tack kroppen, för att du orkade träna hela veckan, men nu skall jag återigen lägga på mig det där som du så snällt arbetar bort åt mig. Förlåt. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar