söndag 21 februari 2016

Saturday + sunday fun!

Åh, gud. Jag har alltid påstått att jag tycker om att tvätta. Det är så härligt att få insupa doften av nytvättade kläder, handdukar, sängkläder... Precis, DET är härligt. Detta betyder nog egentligen inte att jag älskar att tvätta, för det är ett riktigt skitgöra. I alla fall när man bor i ett komplex där tvättstugan ligger i ett annat hus. Ner för trappen, upp för trappen, ned för trappen, upp för trappen. Hela.jävla.dagen! Det är ett helvetes springande. Att jag sedan är en sådan som samlar på mig så mycket tvätt att det till slut tar över vartenda litet tomt skrymsle i lägenheten gör inte saken bättre, eftersom jag skall tvätta allt på en gång. Dessutom gick en av torktumlarna i pension igår (extra torrt, RIP) och fungerade inte riiiktigt som den skulle, så jag fick hänga upp varenda jävla strumpa jag äger. Insane! 

Nåväl, såhär ser min helg ut i alla fall. Ett litet avbrott igår kväll för Mellokväll med tjejerna i min lilla tjugofemkvadratare. Innan dess hade jag och Henke ytterligare en kompis över för pizzabak. Åt den klart godaste vegetariska pizza jag någonsin ätit, med hemmagjord kebabsås. Super!

Imorgon är det dags att komma in i rutinerna ordentligt igen. Ikväll skall jag i alla fall få komma iväg till gymet, vilket känns härligt! Jag skall skriva ett inlägg så snart jag bara kan, lite nyheter på fronten så att säga. Vi hörs då. 

Ha nu en fortsatt fin söndag alla supermänniskor! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar