torsdag 3 december 2015

Pluggkramp existerar, mark my words

Just nu är det fullt ös medvetslös inför tentamen imorgon. Denna vecka har varit kaotisk, mitt huvud har inte riktigt hängt med i plugget vilket resulterat i att jag varit mer eller mindre handlingsförlamad. Aldrig någonsin tidigare har jag haft sådan jävla pluggkramp, snacka om spärr! Vi har åtta stycken essäfrågor att förbereda till imorgon, tre av dessa skall tenteras, och vilka det blir får vi veta vid 09.15 och vid 17.15 skall dessa tre frågor vara inskickade. Ni kan tro att det är en jävla pärs! Jag har dessutom "missat" tre dagars studier... 

Trodde jag var körd eftersom INGENTING HAR FUNGERAT, men så idag... idag... äntligen(!) släppte den här proppen som suttit sedan i måndags. Det är en härlig känsla som jag tänker ta vara på. I helgen är jag ledig och skall, förhoppningsvis, hinna fixa lite med bloggen. Den är ju så att säga ganska trist just nu, rent visuellt. 

Vi hörs! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar