söndag 13 december 2015

Att bjuda på en upplevelse...

... är ju bra mycket roligare än att ge bort materiella ting i julklapp. När jag satt på pendeln till Nynäshamn i november såg jag en reklamaffisch för Planet Earth - Live in Concert. Det har aldrig varit så enkelt att köpa julklapp förut. Det var bara så självklart! Så, den 5:e mars skall jag och Henrik till Stockholm och Globen, tillsammans med mamma och pappa (som blev gröna av avundsjuka och sugna på egna biljetter, så så fick det bli). SÅ himla kul att få med dem också! 

Kul med upplevelser istället för materiella ting, som det ju annars blir. När jag först berättade om min plan för Henrik blev han rörd till tårar, och det blir han aldrig. Då kändes det ännu mer rätt och självklart. Han ÄLSKAR naturprogram och slukar allt inom den genren som han kommer över.  Det kan helt enkelt inte bli en större fullträff. Underbart! Ingen billig historia för en fattig student som jag (skulle såklart ha bästa platserna också, för sån är jag), MEN det är värt varenda liten krona! 

GUD VAD JAG SER FRAM EMOT DET HÄR! <3 

Vi hörs! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar