tisdag 5 januari 2016

The return of Lunarstorm!

Lunarstorm är tillbaka! Det är ju helt... sjukt! Här har man träffat vänner (en del av dem har jag ju faktiskt kvar än idag), blivit kär x antal gånger för att sedan faktiskt bli kär på riktigt. Nu träffades inte jag och Henrik på Lunarstorm (vi träffades faktiskt IRL, HA!) men vi tillbringade mycket tid tillsammans där ändå. Jag och Henrik varvade MSN och Lunarstorm om vartannat då vi skulle förmedla våra kärleksförklaringar, när vi inte var i varandras närhet. Alltså jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på alla de nätter då man satt uppe på den här sajten, det var ju så fett coolt och mysigt när de där fötterna blinkade till. 

Samma nostalgitripp kommer jag förmodligen aldrig mer få vara med om när det kommer till sociala medier. Facebook är... Facebook. Typ the place of gnälliga jävlar, rasister och små ömkliga, uppkäftiga puckon med noll innanför skallbenet. Ja, jag är ganska trött på skiten, faktiskt. Planerar att ta en liten Facebookpaus nu i januari, en vecka eller så till att börja med. De jag bryr mig om och som behöver få tag i mig har ju mitt nummer. 

Jag kommer förmodligen inte använda Lunarstorm lika mycket idag som jag gjorde när jag var tretton och ständigt nyförälskad, men nog är det kul att den nya generationen har möjligheten att uppleva samma sak som jag fick i tonåren. Vi kan bara hoppas att Lunarstorm får vara just Lunarstorm, en plats där människor umgås och delar med sig av sig själva snarare än hamnar i luven på varandra och tjafsar. Det vore väl himla mysigt att slippa de där attityderna någonstans? 

KÄRLEK! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar